Sunday, May 27, 2012

Mulle meeldib Hawaii!!

Noniiii, siin on nii tore koguaeg, et ei jõuagi aega midagi kirjutada. Aga proovin siis paremad jupid välja valida. Nagu ma vist eelmises postituses ütlesin, siis teen praegu enne SSNi saamist flaieritööd ja see on ikka päris äge töö! Väga palju tuttavaid saab. Näiteks ükspäev mulle kingiti üks hästi ilus käevõru. Ja noh, komplimente saab ka palju siin:D Aga eile tegin hommikul 2 h tööd ja õhtul 3h. Siis tutvusin 3 poisiga. Tahtsid mulle kangesti midagi osta, siis ma pakkusin välja et üks õlu oleks hea mõte (siin on tegelt väga kallis õlu!). Kui töö läbi sai, siis läksimegi ookeani äärde istuma ja nautisime ilma. Pärast tegime suurte papagoidega pilte ka, üks isegi pandi mulle pähe!! Siin ikka õhtuti tänavatel elu käib. Kui pildid kätte saan, siis kindlasti sheerin. Ja isegi kui te saate juba varsti-varsti RHCP kontserdile minna, siis me käisime ühes pubis, kus lauldi lives RHCP laule. How cool is that? Igastahes, megamõnus oli! Aga täna on ka väga mönus päev olnud:) Hommikul käisime kogu korteriperega Diamond Headis matkamas. Umbes 3 tundi matkamist. Käisime täietsi tipus ja super vaade oli. Pärast tulime koju basseini, mullivanni ja sauna. Nüüd istungi jälle Starbucksis, joon oma jääkohvi ja elu on ilus! Suurimad Aloha tervitused teile. Ja kui te, emme-issi, seda blogi peaksite lugema, siis ütlen kohe ära ka, et ma olen ikka super õnnelik, et sain siia tulla! Loodan, et leian ikka omale hea töö ka. Homsest hakkab suur tööotsing pihta igastahes. Lauraaa

No comments:

Post a Comment